20101116

newton 5 yaşındayken

Küçükken evimizin önündeki mahallede arkadaşlarımla çok güzel oynardık yahu.Okul bahçesine giderdik.Bi tane çamaşır ipimiz vardı.Ben atlayamadığım için çevirici olurdum.Atlardık.Tekerlemesini dur bakalım hatırlıycakmıyım?
'Laleli 1 içeriye gir,Laleli 2 ormandaki tilki.Laleli 3 atlaması güç,Laleli 4 pencereyi ört,Laleli 6 merdivenin altı(bunu salladım),Laleli 7 yemeğini yedi,Laleli 8 amcam keriz,Laleli dokuz (?) hatırlayamadım,Laleli 10 içeriye kon. :)
Sonra topumuz vardı.İstop oynardık.Maksat kişi yakmak ya hani bulunmaz renkleri söylerlerdi.Cam göbeği gibi :)herkes akıllı tabii camı tutardı ki şu renk olduğunu daha sonradan hepimiz öğrenmiştik :)Bunların hepsini hemen hemen her çocuk oynamıştır mahallede ama bizim bir malzememiz daha vardı naağber :)O da don lastiği.Onunla da 2 kişi lastiğin ucundan tutar çin çan çun diyerek inanılmaz karmaşık bi hale getirirdi.Diğer 3 kişiyse artık ona yapılan o karışık ipten değmeden kendini geçirmeye çalışırdı :)Onun adı çin çan çundu zaten bu yüzden çin işkencesi ve kaos manasında tabii çocuk aklımızla bunu düşünerek koymadık ama 21 yaşında muhakemesini yaptığımda ortaya bu çıkıyor..Çok eğlenceliydi ama yaa :)İnternete baktım baktım böyle bir çocuk oyunu yok.Biz bulmuşuz yani.Bu bi icat,biz de mucidiz o zaman!Seneler sonra bile farketsem çocuklar gibi seviniyo insan..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa